In bloom*

Της  Διονυσίας Μπίθα, 
Κοινωνικής Λειτουργού 

Σήμερα το σχόλιο της και το link πίσω στο blog της με έκαναν να ξεχαστώ από σκέψεις, βήματα γοργά και μανταλάκια κρεμασμένα στο μυαλό για να μην ξεχνάω αυτά που τουλάχιστον δεν πρέπει... Θα σου μιλήσω μετά όμως γι' αυτό!

Και με έφεραν πίσω, πάλι σε εικόνες και αναμνήσεις. Πάνω σε ένα πληκτολόγιο να σου γράφω και σε μια κοιλίτσα που κουραζόταν κι έψαχνε να βρει το χώρο της στον καναπέ... Σε μια ανάσα λίγο μετά που έτρεχα να ακούσω γιατί η πληκτρολόγηση με άγχωνε μήπως και την ξυπνησει, μήπως και την ενοχλεί...

Και θυμήθηκα τα σχόλια της Έφης-που γνωρίσα κι αγάπησα με τον πιο παράξενο τρόπο- για το blog μου στο αγαπημένο Beauty Diaries Blog... «Οι  σκέψεις της, οι εικόνες της, οι λέξεις της και οι περιγραφές της είναι τόσο λαμπερές που φωτίζουν "το σκοτάδι" ».

Ξεκίνησα να γράφω χωρίς να ξέρω το γιατί... Να ενώνω λέξεις και μουσικές και να τις κάνω ιστορίες. Να ανακαλύπτω εικόνες που μιλάνε παρέα με τις λέξεις μου και που κάνουν μαγικά συντροφιά στα αποσιωπητικά μου... Κι είχα εσένα... κι εσένα... κι εσένα κοντά μου!
Ξεκίνησα να σου μιλώ για αναμνήσεις και μυρωδιές...
Σου μίλησα για ταξίδια, καλοκαίρια, ήλιους και θάλασσες εκεί λίγο πριν και λίγο μετά τα 30...
Σου σύστησα εκείνη που τις σιωπές μου ξέρει να διαβάζει...
Μ΄έριξα στα βαθειά μιλώντας σου για εκείνη και για τις μέρες μας...
Κι ήταν σαν σε παραμύθι για χαρές και λύπες...
Και με αποχαιρετισμούς μαζί και μπόρες φθινοπωρινές, σου έλεγα για τα  λίγα είναι πολλά... 

Άνοιξα λευκώματα και γράμματα από εκείνα που τα έβαζα μαζί με τη σοκολάτα  στην βαλίτσα της επιστροφής τις Κυριακές...
Μαζί με δέντρα και στολίδια, σου "φόρεσα" τα γιορτινά μου...
Γράψαμε μαζί το γράμμα σ' εκείνον που ακόμα ζει στα παραμύθια μου...
Κι αποφασίσαμε λίγο πριν ο χρόνος φύγει, τα Χριστούγεννα να ζουν πάντα στην καρδιά μας...

Κι αν πίστεψα σε παραμύθια και νεράϊδες, σε έκανα κι εσένα να ονειρεύεσαι πάλι για λίγο ή και για πολύ... 
Και σου είπα ότι η ομορφιά κρύβεται στα απλά (Τάδε Έφη! ) ...
Για τις σιωπές και τα σκοτάδια μου κρατάω χώρο στο ημερολόγιο και δε βάζω ακόμα τελείες γιατί σε θέλω εκεί.... 


Σε θέλω κοντά στα παραμύθια...


Kι αν τούτο εδώ το blog με έφερε κοντά σε εμένα, με έφερε κοντά και σε ανθρώπους. Και έτσι απλά με άφησε να τους βάλω στο δικό μου κόσμο κι εκείνοι στο δικό τους.

Κι επειδή μου μυρίζει  άνοιξη (αν και αργεί στο ραντεβού της) και θέλω να κλέψω από την αθωότητα σου, ό,τι χρώμα κι αν έχει, ό,τι καιρό κι αν κάνει εκεί, όσο απαλή, όσο ευθραστη κι αν είναι, λέω να παίξω σε πάρω απο το χέρι και να παίξουμε...


Άκου! Είναι απλό!

Οι κανόνες του παιχνιδιού είναι:

Να δημοσιεύσω τους κανόνες, να απαντήσω στις 11 ερωτήσεις που μου έκαναν, να φτιάξω 11 νέες ερωτήσεις και να κάνω tag tag σε 11 νέες φίλες και να πάω στα μπλογκ τους να τις ενημερώσω ότι τις έκανα tag tag!



Να οι κανόνες στα Αγγλικά:
* You must post these rules.

*Each person must post 11 things about themselves on their blog.
*Answer the questions the tagger set for you in their post and create 11 new questions for the people you tag to answer.
*You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
*Go to their page and tell them you have linked him or her.
*No tag backs.
*No stuff in the tagging section about 'you are tagged if you are reading this'.
*You legitimately have to tag 11 people.

Οι ερωτήσεις της Theano a m@mmy on line που θα απαντήσω είναι: 



1. Τι είναι αυτό που εκτιμάς περισσότερο στους ανθρώπους;

Την αλήθεια και την αυθεντικότητα. Την ικανότητα να κάνουν τα όνειρα τους πραγματικότητα μέσα από τα απλά.

2. Ποιά είναι η αγαπημένη σου στιγμή της ημέρας;

Το πρωϊ όταν ξυπνάμε μαζί εκεί ανάμεσα στα ζεστά ρούχα κι ανακαταμένα μαλλιά που ψάχνω να ρουφήξω κάθε κύτταρο ενέργειας που αναδύεται από το χαμόγελό της!



3. Τί είναι αυτό που έκανες και έχεις μετανιώσει για αυτό; 


Όσες λέξεις είπα και με αυτές πόνεσα. Τις λέξεις που με μια συγνώμη δεν μπορείς να πάρεις ποτέ πίσω.

4. Τί είναι αυτό που έκανες και σε κάνει να νιώθεις περήφανη;

Που συνεχίζω να ονειρεύομαι κάθε μέρα και παραμυθιάζομαι ακόμα με τα απλά. 

5.  Υπάρχει κάποιος άνθρωπος που θα ήθελες να ξανασυναντήσεις στη ζωή σου;

Νομίζω ναι... 

Κι αν είχε μορφή θα ήταν το παιδί που άφησα πίσω μου για να μεγαλώσω στον κόσμο των μεγάλων...



6. Ποιά είναι η αγαπημένη σου γεύση;


Cupcake addicted (ξέρετε, απλά όλα...)!

7. Ποιό είναι το μότο σου στη ζωή;


"Life begins at the end of your comfort zone."

8. Ποιό ταλέντο θα ήθελες να έχεις του συγγραφέα, του ρήτορα ή του ζωγράφου;

Του συγγραφέα. Του γητευτή των λέξεων και των εικόνων.



9. Με ποιά δραστηριότητα ηρεμείς περισσότερο;


Μια βόλτα δίπλα στη θάλασσα. Εκεί που θα βρώ τη σκέψη μου ανάμεσα στα κύματα και στον ήχο που κάνουν όταν σκάνε στα πόδια μου! 


10. Ποιό είναι το μεγαλύτερό σου ελάττωμα σύμφωνα με τους άλλους;

Θωρώ το πείσμα μου να θέλω τα πάντα γύρω μου με το δικό μου τρόπο.

11. Ποιό είναι το τελευταίο δώρο που έκανες στον εαυτό σου;


Ο χρόνος για μένα.





Kι εδώ πρέπει να ανεβάσω ένα αγαπημένο τραγούδι:





Οι 11 νέες φίλες-bloggers που καλώ να συνεχίσουν το παιχνίδι είναι:

11. Kids' Cloud

Kαι οι έντεκα ερωτήσεις που τους κάνω κι εγώ με τη σειρά μου είναι:

1. Αν ήσουν χρώμα τι θα ήσουν;
2. Αν άνοιγες τα μάτια μαγικά σε μια άλλη χώρα, ποιά θα ήταν αυτή;
3. Αν χρειαζόταν να αφήσεις τη ζωή που έχεις μέχρι τώρα κι έπρεπε να πάρεις μονάχα μια βαλίτσα, τι θα έβαζες μέσα;
4. Αν είχες μόνο ένα κλειδί τι θα "ξεκλείδωνες¨;
5. Ποιό είναι το αγαπημένο σου βιβλίο;
6. Με ποιά ανάμνηση γελάς;
7. Αν είχες μονάχα μια ευχή, ποιά θα ήταν;
8. Σου δίνεις βραβείο: γράψε γιατί.
9. Ποιό είναι το μυστικό ομορφιάς σου;
10. Τι φοβάσαι περισσότερο;
11. Αν γινόσουν ξανά παιδί, τι παιχνίδι θα έπαιζες;


Σε έχω μαζί μου;




Σχόλια

  1. Σε ευχαριστώ πολύ που έπεξες!Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου και βλέπω ότι συμφωνούμε σε πολλά.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eγώ σε ευχαριστώ για την όμορφη σκέψη να μοιραστούμε αυτό το παιχνίδι! Κι ένα ευχαριστώ που σε έχω πάντα μαζί στις αναρτήσεις μου! τα φιλιά μου χχ

      Διαγραφή
  2. Ενδιαφέρουσες οι δικές σου ερωτήσεις... Super οι απαντήσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσπα, καλό Σαββατοκύριακο! φιλιά στις κόρες σου με τις εμπνευσμένες ατάκες!!! :)))

      Διαγραφή
  3. Poμαντισμός, αλήθεια, χρώματα, γεύσεις...από όλα έχουν οι απαντήσεις σου!
    Σε ευχαριστώ που με συμπεριέλαβες στην παρέα σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στην παρέα υπάρχει πάντα χώρος για αναμνήσεις, ρομαντισμό και στιγμές που μας πάνε με τα απλά στα όμορφα! τα φιλιά μου χχ

      Διαγραφή
  4. Καλώς όρισες στον κόσμο μου... λίγο όνειρο, λίγο παραμύθι, λίγο αναμνήσεις, λίγο μυρωδιές και μόλις ανακάλυψες το μυστικό του!
    τα φιλιά μου @apinkdreamer χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Όσες λέξεις είπα και με αυτές πόνεσα. Τις λέξεις που με μια συγνώμη δεν μπορείς να πάρεις ποτέ πίσω." Αυτό κρατάω από εσένα....σε ευχαριστώ για το "πέρασμα"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν με τα χρόνια έχουμε καταφέρει να δούμε μέσα μας και να αναγνωρίσουμε τα λάθη μας... μπορεί μια τέτοια φράση να απαλύνει λίγο τις ενοχές! Σε ευχαριστώ για την σκέψη ότι σ' εχω μαζί... την καλημέρα μου χχ

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφες και τρυφερές οι απαντήσεις σου... Σ΄ευχαριστώ για την πρόσκληση, i'll do my best!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις