Να μην ξεχάσω*

Της Διονυσίας Μπίθα,
Κοινωνικής Λειτουργού 


Μόλις κάτι μέρες, κάποια λεπτά και περισσότερα δευτερόλεπτα για τα Χριστούγεννα... Γι' αυτά τα Χριστούγεννα που για πολλούς, τους περισσότερους δεν θα μοιάζουν με τίποτα γιορτινά. Με τίποτα σαν εκείνα τα Χριστούγεννα των αναμνήσεων και των παιδικών μας χρόνων. Γκρίζα με μια δόση μελαγχολίας και πασπαλισμένα με δόσεις αγωνίας και ματαίωσης; Κάπως έτσι...

Τα δικά μου Χριστούγεννα θα είναι λιγότερο "γεμάτα", με πολλές απουσίες, λιγότερες φωνές και πολύ ελεύθερο χρόνο για σκέψεις... Σκέψεις για να φέρνουν κοντά εκείνους που μου λείπουν, σκέψεις για παλιές αγαπημένες στιγμές, σκέψεις σε εικόνες, σκέψεις που σε γεμίζουν δάκρυα και νοσταλγία...

Ξέρω κι εσύ έτσι νιώθεις για εκείνα που θυμάσαι και δεν υπάρχουν πια. Έστω και αν πήραν άλλη μορφή, ξέρω ότι σου λείπουν! Κι εμένα... Υπάρχουν στιγμές που νομίζω ότι τα αγγίζω κι όμως μοιάζουν με την ομίχλη που εμφανίζεται και είναι τόσο απαλή, τόσο διάφανη, σχεδόν ρομαντική γιατί καλύπτει τα πάντα σαν πέπλο μαγικό... Και σχεδόν την αγγίζεις μέχρι που χάνεται...


Σκέφτομαι, όμως, εκείνη... Εκείνη που λαχταρά μέρα και νύχτα τη θέα του δέντρου της που λάμπει! Εκείνη που μαθαίνει πρώτη φορά για παραμύθια, νεράϊδες και ξωτικά. Εκείνη που μαθαίνει ονειρεύεται στην αγκαλιά μου. Εκείνη που με κοιτάζει με αγωνία να της πω το καθετί... Εκείνη που τα φετινά Χριστόύγεννα είναι το μεγάλο δώρο μας και ψάχνω τα πιο όμορφα στολιδια για να στολίσω τα δικά της... Να βάλω μέσα την αγάπη, τη στοργή, την μυρωδιά και το χάδι που έφερε στη ζωή μας... Να τα βάλω όλα μαζί και μια τελευταία αγκαλιά σαν εκείνη πριν κλείσει τα μάτια της, κουρασμένη από τα παιχνίδια της ημέρας μας... 

Κι αφού γράψουμε τα γράμματα μας, τις ευχές μας και στολίσουμε τα δώρα μας, θα φτιάξω μια μεγάλη λίστα. Έτσι, σαν υπενθύμιση γιατί θέλω να τα προλάβω όλα φέτος... Να μην ξεχάσω τίποτα... Και πόσο μου αρέσει κάθε εποχή να κάνω λίστες... Κι ας μην κάνω ούτε τα μισά... Θα έχουν μείνει τουλάχιστον στην καρδιά μου σαν όνειρα... 


Όπως σαν κάτι που διάβασα γραμμένο πάνω σε ένα ξύλινο στολίδι: Keep Christmas in your heart... 





Θα γεμίσω κι άλλο το δέντρο με ξύλινα στολίδια. Ένα για κάθε αγαπημένο που λείπει!
Θα φορέσω γιορτινή διάθεση!
Θα φτιάξω γλυκά, μπισκότα και κέϊκ να μυρίσει όλη η γειτονιά Χριστούγεννα!
Θα ακούσω ξανά και ξανά το Last Christmas (είναι θεσμός ναι)!
Θα φορέσω σκούφους και κασκόλ κι ας μην κάνει και τόσο κρύο!
Θα της αγοράσω το πιο όμορφο σκουφί να το φοράμε μαζί!
Θα γεμίσω ξανά το σπίτι σοκολάτες και γλυκά!
Θα ψάξω για κάστανα και θα τα βάλω στη χούφτα μου να μου θυμίζουν τις φοιτητικές μου βόλτες στην Αθήνα!
Θα κλείσω και πάλι την τηλεόραση με τα "γκρίζα" νέα!
Θα πάρω λίγο βασιλικό και θα πάω κοντά της να της πω ότι μας λείπει!
Θα μαζέψω πορτοκάλια και θα τα κάνω γιορτινά με γαρύφαλλα και κανέλλες!
Θα θυμηθώ να βάλω δίπλα στο δέντρο γάλα και μπισκότα για Εκείνον!
Θα ανάψουμε το τζάκι και θα μάθω να το σκαλίζω!
Θα καλέσουμε γιαγιάδες και παππούδες και φίλους καλούς!
Θα την ντύσω στα κόκκινα και θα ντυθώ κι εγώ!
Θα ψάξω για ευχές και θα απαντήσω σε όλες!
Θα ανοίξουμε μαζί τα δώρα της για να δω τη λαχτάρα στα μάτια της!
Θα κοιτάζω το δέντρο για να θυμάμαι!
Θα δω πολλές ταινίες χριστουγεννιάτικες για να κοιμάμαι γλυκά!
Θα χορέψω μαζί της μια όμορφη μουσική!
Θα ψάξω για όμορφα παραμύθια και θα της διαβάσω!
Θα διαβάσω ένα βιβλίο για μια κοιλίτσα που υποσχέθηκα σε μια μανούλα!
Θα χαμογελάω στα "κλικ"!
Θα κοιτάζω τον ουρανό για χειμωνιάτικα πεφταστέρια!
Θα χαμογελάω στα  όνειρα μου!
Θα πάρω ένα ρόδι για το καλό!
Θα ψάξω για χιόνι κάπου κοντά ή μακριά!
Θα κρατήσω αυτά τα Χριστούγεννα στην καρδιά μου!
Θα πιστέψω ξανά στα happy ends!
Και
Θα κρατήσω την πιο μεγάλη αγκαλιά για εκείνη!



Εσύ; 


Σχόλια

  1. Δεν έχω λόγια..
    Αλλά την Έφη θα τη σκοτώσω...μόλις ανέφερε την αναρτηση σου ετραξα να την διαβάσω...μονο που είμαι στη δουλειά και δεν είναι ωραίο θέαμα τα βουρκωμένα μάτια...
    ΥΠΕΡΟΧΟ...με αγγιξε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ζεστή ανάρτηση. Έχεις πολλά από τη δική μου λίστα ;)
    Και το σίγουρο είναι πως θα κρατήσω τα Χριστούγεννα στην καρδιά μου γιατί έχω κάποια που μου το θυμίζει καθημερινά. Όπως και εσύ και όλες οι μανούλες <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις