Τhe impossible things*

Της Διονυσίας Μπίθα,
Κοινωνικής Λειτουργού

Αφιερωμένο στην Έφη Aνέστη 
και το Junior Diaries Blog

Η Αλίκη χαμογέλασε. Δεν υπάρχει λόγος να προσπαθώ, είπε. Ποιός άλλωστε μπορεί να πιστέψει σε πράγματα ακατόρθωτα;

-Τολμώ να πω ότι δεν προσπαθείς αρκετά, είπε η Βασίλισσα. Όταν ήμουν νεότερη, το έκανα για μισή ώρα κάθε μέρα. Κάποιες φορές μάλιστα πίστευα σε περισσότερα από έξι ακατόρθωτα πράγματα πριν καν πάρω το πρωϊνό μου¹”.







Tι γίνεται όταν η φαντασία συναντά τη δημιουργικότητα και κάνει το παιδί που κρύβεις μέσα σου να χοροπηδάει, να παίζει κουτσό και να κάνει σαπουνόφουσκες όλη μέρα; Είναι που απλά βρήκες την ευκαιρία να απενοχοποιήσεις κάθε παιδικότητα που είχες κρυμμένη και έψαχνες το λόγο για να την εκφράσεις; Κάπως έτσι είναι, το ομολογώ!

Ξέρω κι εσύ ψάχνεις για εκείνα που δεν έκανες παιδί ή απλά πεθύμησες να τα αισθανθείς και πάλι για λίγο με κλειστά ή και με ανοιχτά μάτια πριν πέσεις με τα μούτρα πάλι στο μαραθώνιο που σε φωνάζει να τερματίσεις λίγο πριν τελειώσει η μέρα και ξεκινήσει η επόμενη!

Το να διακοσμείς το δωμάτιο ενός παιδιού-κάπου διάβασα-ξυπνάει μέσα σου τη χαμένη παιδικότητα και οι επιλογές σου κρύβουν αυτό που πραγματικά είσαι. 


Και αν αυτό είναι αλήθεια, τότε να σας συστηθώ: Η παλέτα είναι ροζ-τριανταφυλλί! Λευκό vintage στυλ με κάδρα με χρώματα και εικόνες! Cupcakes από εκείνα που με τη πρώτη δαγκιά κλείνεις τα μάτια κι ονειρεύεσαι σύννεφα και μυρωδιές αγγελικές! Pom-poms για να ξανανεβαίνεις στους ουρανούς και να πετάς ανάμεσα σε μπαμπακένια σύννεφα βαμμένα ροζ και άλλοτε λευκά! Carousel για να πηδάς πάνω τους και να σε παρασέρνουν στις βόλτες στους και στις μελωδίες τους! Μαξιλάρια patchwork και ριγέ για να ξαπλώνεις στην αγκαλιά τους όταν ξεκουράζεσαι από τα παιχνίδια, εκεί κάτω μαζί με την ανάσα της που ξεκουράζεται κι αυτή για να ξανασηκωθεί να σε πάρει από το χέρι και να σε οδηγήσει στον δικό της κόσμο αυτή τη φορά! Δαντέλες και bronderie λεπτομέρειες για να έχει κάτι από τα παλιά! Kάτι φωτεινό για να ρίχνει φως στα όνειρά σου και γιρλάντες χρωματιστές για να σου θυμίζουν ότι κάθε μέρα είναι γιορτή και είσαι καλεσμένος μαζί με την ευτυχία που ήρθε στη ζωή σου! 

Αυτή είμαι εγώ. Και κάπου εκεί μέσα ξέρω ότι υπάρχεις κι εσύ! Αναγνωρίζεις τα όνειρα και την παιδικότητα σου που δεν θέλεις να αφήσεις να χαθεί! Μη χάνεις καιρό! Και πάνω απ' όλα μη ψάχνεις για τα πολλά που θα σου βρουν τις ιδέες ή τις δωροεπιταγές για να κάνεις το παιδικό δωμάτιο των ονείρων σου! Η φίλη Έφη επιμένει να λέει η ομορφιά κρύβεται στα απλά... 


Kαι πίστεψέ με, τα απλά γίνονται όμορφα με το τίποτα! Κάνε μια βόλτα στο διαδίκτυο, εδώ, γύρω και τριγύρω και βάλε κάτω τα σχέδια σου! Κάνε ένα ημερολόγιο, βάλε τους σελιδοδείκτες σου για τις ιδέες τις καλές και το πλάνο σου είναι έτοιμο! Μη βιαστείς για τίποτα... Το βλέμμα τους και η λαχτάρα στα μάτια τους για κάθε αλλαγή μικρή ή μεγάλη θα σε ανταμοίψει! Θα γίνεις αμέσως παιδί και δε θα ξεκολλάς από το δωμάτιο των "ονείρων" σας! Θα σε ανταμοίψει με στιγμές κάτω εκεί μαζί τους, ανάμεσα στα παιχνίδια που θα ζωντανεύουν μαζί με τις φωνές και τα γέλια τους! 


Η μαγεία δε θέλει πολλά για να πάρει ζωή... Στο υπόσχομαι... 


Και κάτι μου λέει πώς κάθε σου ιδέα θα είναι μοναδική! Τι λες;

-Χαμογέλασε! 
-Γιατί; 
-Γιατί απλά μπορείς και έχεις χίλιους δυό λόγους! Αρκεί να το πιστέψεις...







Σχόλια

  1. Ροζ είναι κι ο δικός μου κόσμος Διονυσία. Ροζ με λίίίγο λιλά! Ροζ είναι και τα όνειρά μου, που με κάνουν ν' αντιστέκομαι στη δύσκολη καθημερινότητα.
    Κι όταν απέκτησα τ' αγόρια μου, έπρεπε να βάλω στη ζωή μου το σιέλ και λίίίγο πράσινο. Άλλα ό,τι αφορά τον δικό μου μαγικό κόσμο... είναι ροζ. Ροζ με λίίίγο λιλά!!!
    Το μήνυμά σου... ήρθε την κατάλληλη (για εμένα) στιγμή! Και χαμογελάω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηey L. χαίρομαι που σ' εχω μαζί στα παραμύθια μου και που χαμογελάς με όποια αφορμή!!!
      τα φιλιά μου και την εκτίμησή μου χχ

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις