Η δική μου ευχή*


Της Διονυσίας Μπίθα,
Κοινωνικής Λειτουργού


Πριν χρόνια, ευχές δεχόσουν με το ντριν του σταθερού…Σήμερα, κάπως αλλιώτικα, δέχεσαι άπειρα posts στον τοίχο σου! Άλλοι με τις τυπικές ευχές, άλλοι με κάτι πιο προσωπικό, άλλοι με ένα τραγούδι! Όλοι γεμίσατε τον τοίχο μου με χιλιάδες χρώματα κι ευχές…Μα, γεμίσατε περισσότερο την καρδιά μου με την αγάπη σας!


Τα γενέθλια μου τα θυμάμαι πάντα με μια δόση μελαγχολίας…Και φέτος δεν ήταν και πολύ διαφορετικά! Είχα όμως εκείνη στην αγκαλιά μου κι αυτό έφτανε για να αλλάξει το σκηνικό και για να κλέψει την παράσταση μια και καλή!!!! Κάποτε σου έλεγαν «έλα φύσα τα κεράκια σου»! Τώρα, λένε «μπέμπα έλα, κοίτα λίγο εδώ –εδώ» (φλας φωτογραφικής μηχανής)!!!! Μεγαλώσαμε…

Δε θα σας πω τι ευχή έκανα κοιτώντας την λάμψη των κεριών, μέσα στην αγκαλιά της…γιατί τα όνειρα δεν φυλακίζονται σε δυο κεριά, ακόμα και αν συμβολίζουν τα τριάντα χρόνια της ζωής σου!!!


Τα όνειρα είναι εκεί για να τα ζούμε κάθε μέρα…να τα κάνουμε ταξίδια με το μυαλό και την ψυχή! Μέχρι πια να έρθουν στην πόρτα μας…ολοζώντανα!!!!


Άλλωστε κάπου διάβασα ότι τα πεφταστέρια θα μας ξανάρθουν απόψε! Και χαίρομαι που έρχονται κάθε που γίνομαι μεγαλύτερη για να μου θυμίζουν ότι όσο κι αν μεγαλώνω θα είμαι πάντα εκείνο το παιδί που έμαθε να ονειρεύεται με τα μάτια κλειστά κι ανοιχτά…


Σας ευχαριστώ όλους και χωριστά τον καθένα που «πέρασε» μια βόλτα και μου άφησε τις ευχές του…Υπόσχομαι ότι θα τις κρατήσω βαθιά μέσα μου, σαν φυλαχτό, το πιο πολύτιμο! 

Σήμερα θα βαφτίσω την μέρα...ή μάλλον την νύχτα σαν την νύχτα των ευχών!!! Βγείτε να «ψαρέψετε» σήμερα κανά πεφταστέρι…Kαι μεθάυριο για φεγγαράδα...


Και να και κάτι ωραία που βρήκα για τα 30 (τα πατημένα)  ψάχνοντας για φωτογραφία για τούτη την ανάρτηση!



I’ m too sexy to be 30!

It took me 30 years to look this good!

30? Never looked so good!

30 years old and still…sweet!

30 is the new sexy!

I’m not 30…I’m $29.95 plus TAX!

And…

Slow down…you hit 30!!!!!

Nομίζω ότι μου κάνουν όλα!!!! 
Χρόνια μου πολλά...




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις